Tuesday, June 15, 2010

di saat aku stress..


currently aku posting O&G..
entah mengapa terasa begitu stress
bagaikan xcukup rehat..
aku terasa sudah burn out..
setiap pulang dari wad,
perasaaan yang muncul adalah aku xmahu study di bilik
aku mahu tido..
penat datang bertimpa-timpa..
penat untuk hari ini masih tidak hilang..
ditambah pula dengan penat esok hari..
aku penat..
di fikiranku hanya ada perkataan tido..

terasa begitu banyak xrevise lg..
bilateral tubal ligation..
puerpural pyrexia..
fetal distress..
meconium stained liquor..
trial of scar..
late antenatal booking..
uterus larger than date..
augmentation of labour..
wound dehiscence
rupenya baru ku sedari..
begitu banyak benda yang boleh dipelajari hanya daripada satu case..

ya Allah..semoga Kau terus memberi aku kekuatan..
sesungguhnya aku lemah tanpaMu..

0 comments:

Post a Comment