Wednesday, July 21, 2010

hari2 terakhir posting O&G


pg td ada cpc O&G...
pasal placenta previa with accreta..
tp masa aku sampi je da separuh da..
sbb arini terbangun lewat..

then g OT..
arini memang aku rasa malas je..teruk kan???
aku tengok je la OT..xassist..
tp tgk 3 case je..
tu pun sampi pukul 2..
aku kuar g mkn..
nasib baik aku xtunggu..
OT finish pukul 4..
mau pengsan kelaparan..

the g cover bed as usual..
baru je aku cadang nk balik..
tp tiba2 dengar kena hantar logbook arini..
masa aku tau tu da pukul 4.15ptg..
kelam kabut la aku pegi cari sign doctor..
tula..
sape suruh..sebelum ni tangguh2 mintak sign..
kan da susah..
pastu aku hantar jela walaupun ada yang xsign lg.

then aku balik je la bilik..
odw blk terserempak dgn dia..
hehe..susah benar nk jumpa bile da final year..

esok ada postmortem exam..huhu..cuaknyer
apala aku merapu time exam tuh..huhu
hope everything will fine..

i love to learn O&G..
and i love more if we have more teaching..

0 comments:

Post a Comment