Wednesday, March 23, 2011

the end of professional exam..


it's really difficult to face this situation..
full of feeling..everything mixed up..
nervous,fearful,confident,happy,stress..
but we must remember..
Allah planned the best for us..
as i expected..
having dysmenorrhea during exam..
hurm..i slept all over the night before..
eventhough i feel palpitation,
but i need to sleep..headache..
becoz i really nervous,
i can't sleep..
so,i pray in my heart..

"Ya Allah, sekiranya Engkau merasakan aku akan menjadi a safe doctor,maka Kau permudahkanlah exam ini untukku,berikanlah aku lulus dan kejayaan..maka dengan itu,Kau berikanlah aku ketenangan hati menghadapi semua ini"

after that,suddenly i felt very calm and fall asleep..
now i know kemanisan bergantung pada Allah..
until the morning of exam,no palpitation..
i still remain calm..
thanks to Allah..

during the exam..

Part 1: long case
main cabut undi..F4..
boleh pulak aku teringat cerita korea time ni..hahaha
tibe2 dtg la dr muhamad..
my ssm supervisor..
he said good luck..
dia tgk F4..
"hurm..you tau x yang last2 ni biasanya apa?"
"mana la saya tau"..ak jawab
"biasanya last2 ni budak2,tp saya xsure,u all kan men cabut undi"
berdebar da..
btol ke peads???
tp ak clear kan mind..
receive what ever case..u can't choose..
da duduk depan bilik,
btol ke ni peads???xdgr suara budak pun..
biler da stat,ketuk pintu..
bila buka je,nampak la baby tgh tido upenye..

i guess this is bronchial asthma although she only 14 months old
examiner : Prof syed zul and Dr Nora..

ok la jgk wpn ak ada jawab tanpa guna otak..
tp mulut da terlepas ckp..hahaha
insyaAllah lulus..
doa dan tawakkal la..
juga doakan untuk sume yg belum exam..
esok fadhli exam..
semoga dia pn dpt bt yg terbaik dan dipermudahkan..

0 comments:

Post a Comment