Monday, March 3, 2014

tatkala dugaan datang melanda..


Apa nk buat ni..
Rasa nk amik cuti panjang..
Rasa nk setelkn everything..
I'm suffering..
Really suffer..
I want to be a normal person..
I'm dying..
I'm losing my hope..
Everyday i said to myself..
Just ignore whatever you feel..
Go to work..
There is nothing will happen..
But u know..
Fighting ur own feeling is the most difficult thing
Controlling urself..
So that others can't control u..
Hang in there please..
Be strong..
Coming soon..
U will see the rainbow..
This is only for a while..

Oh Allah..
Aku lemah tanpaMu..
Berapa lama lg..
Aku sendiri pun xtau..
Hanya meredah apa saja di depan mata..
Aku mahu hidup seperti org lain..
Tp kalo ini mmg sudah termaktub..
Aku redha..
Hidup yg penuh dgn pahit..
I'm suffering..
Really suffer...

0 comments:

Post a Comment