Wednesday, April 21, 2010

i just made it~


akhirnye..ak xpg pn jemputan itu..
bagaimana harus aku tidak terasa..sedangkan org yg besday dekat dengan aku pn diorg sambut skali..padahal kami tinggal serumah dulu..
seingat ak xde sape pn penah sambut besday aku (kawan2 ak la)..melainkan dia..

xkan pernah aku lupakan kejadian itu..
ak mula2 nk duduk serumah dengan H*** H*****H..tp disebabkan seseorang itu..yg mereka harus jaga perasaannya,aku mengalah..

jadi aku pn nk duduk serumah dengan N**N****..tp, disebabkan ada juga makhluk Allah ni yg suka menangis jika kemahuannya tidak diturutkan, aku juga mengalah..

akhirnya..sehingga aku mengambil keputusan..biarlah aku berseorangan..mungkin ini lebih baik untukku..waktu itu..ak yakin ak boleh survive..waktu itu..ak sgt kuat semangat..

aku sudah mengerti..mereka hanya datang padaku tika mereka sangat memerlukan pertolongan ak..jadi itu yg kau beri, itu yg ku balas..

di kala ini..ak sudah tidak peduli lagi..
aku sudah lupa akan kata2 ini..'walaupun org buat jahat,kita tetap kena balas baik'

aku memang sengaja melupakan pesanan itu..
kerana..'pisang sudah pun berbuah dua kali'
sekali waktu form5..sekali lagi waktu 3rd year..
jadi ak xmahu plak lihat pisang berbuah bermacam2 jenis..

I , ME & MYSELF ....

(looks very selfish , but who cares? )

0 comments:

Post a Comment