Monday, May 16, 2011

EPILOG CINTA FADHLI & HANISAH EP 4


Pasal bilik pengantin..

I said, “no carpet is allowed,bunga pun xnk”

Nk simple2 je..

Tp bile makcik2 n jiran2 datang…

“ini ke bilik pengantin?”

“xde rupe bilik pengantin pun”

“nape la xde carpet ni?”

“nape xde bunga langsung ni?”



Eeeeeiiii….mana aku xsakit jiwa dengar..

Suka hati aku la..

Nii wedding aku..

Ni bilik aku,suka hati la kan..

Setiap orang ada citarasa sendiri..

I can accept yours,so u should accept mine ^_^

Kira ok la kan simple cmni,aku suka je,hehe..


Pasal berinai plak..

Aku xpakai inai malam nikah..

Aku pakai 2 3 hari before tu..

Tapi pakai 3 jam je..

Asthma attack masa tu..

Kena cabut inai la,kalo x,mcm mana nk amik inhaler..

Lagipun,aku xleh tido..

Keputusannya inai ni xmerah mana pn..

Ada la mulut2 mengata lg

“nape pakai inai xmerah ni?”

“nape xpakai inai full?”

Senang je aku jawab..

“mak yang suruh mcm ni”..hehehe


Pasal kek untuk majlis potong kek..

Suka sgt mak buat kek coklat blueberi..sedap2..

Mak memang nk buat icing biru muda..

Aku memang da suka gile tengok mak buat..

Tapi malang nya..

Ada orang tunjuk pandai..

Konon2 biar dia yang buat..

Jadi warna biru tua..

Rasa mcm nak nanges je..suka hati buat kek tu jadi mcm tu..

Perasan mcm cantik la diorg buat..

Tp aku xsuke langsung..

Kesian kat mak..xbaik tau..

Diorg asyik gelakkan mak mcm mak xpandai buat..

Padahal diorang yang xpandai..


Pasal sambal goreng..

Ni idea mak untuk tambah lauk..

Kitorg pn suka makan..

Diorg datang je gelakkan mak kata mak xreti buat..

Kesian kt mak..

Tapi nasib baik mak da berjaya buat satu bekas before diorg datang..

Kalo x,mmg membazir je..

Yang diorg buat tu xrangup pn..

Pastu ada ke patot pg letak daun sup banyak2..

Mana tahan lama mcm tu..

Sabo je la dengan orang berlagak pandai ni..

1 comments:

mjcelica said...

nanti email org org yg humiliate mak tu...boleh agak sape orgnya...tp nak tau je...

Post a Comment