Monday, May 16, 2011

EPILOG CINTA FADHLI & HANISAH EP 6



Jam menunjukkan 9pg 1mei 2011

Fadhli dan rombongan da sampai..




Aku pn da call pak imam..

Berdebar gile..

Lagi2 bila family fadhli da masuk rumah..

Kedengaran jurunikah da sampai..

Gila nervous..patotnyer laki yg nervous..

Lub dup lub dup..

Tibe2 diorg cakap jurunikah panggil pengantin ppuan..

Urm..masa ni aku rasa nervous..

Pulak tu..ada la orang tu ckp kt aku,

“jangan nak senyum2,cuba buat muka keras cket”

Aku rasa weird gile..

I should smile on my big day,right?

Siap nk marah2 aku plak sbb aku tersenyum..

Bila duk sebelah aku pun asyik pesan jgn senyum..

Mestilah aku nk senyum..

Kang orang kata pengantin mcm kena kahwin paksa plak..

Al maklum la mulut orang aku xleh nk tutup..


9.15pagi..

“AKU TERIMA NIKAH NOR HANISAH BT OSMAN

DENGAN MAS KAHWIN 300RINGGIT TUNAI”

Alhamdulillah..dah jadi suami isteri..

Tapi kan,masa tu rasa pelik sangat..

Mcm ni je dah sah jadi suami isteri..

Persiapan nak majlis tu punye la susah gile

Nampak mudah..tapi kata2 itu penuh dengan tanggungjawab..

Setelah selesai,

Upacara sarung cincin plak..




Pastu diorg suh fadhli cium dahi aku..

Layan jela..



Then amik gmbr..



11.00pagi..

Fadhli da blk ke hotel dinar..untuk tukar baju..

Aku pun masuk bilik lepak..

Ngntok gile rasa..

Tapi mcm mana plak nak tido dengan make up ni..

Rehat jela..bilik pun sejuk..

Fadhli plak menyempat je tido kt hotel..

Aku plak bersiap untuk tukar baju n touch up makeup..

Penat sungguh..kena senyum je..

0 comments:

Post a Comment