Wednesday, November 10, 2010

10 randomized things~


kali ni nk bt entri in malay plak..
hehe..saje nk merapu..
takde bnde pn..

1)saya xsuke bile tanpa diberi pilihan,saya diwajibkan buat sesuatu..(melainkan yg Allah da wajibkan la)

2)saya xsuke pakai spec kt bilik..tp kalo xpakai sakit kepala..malas nk pkai kt bilik sebab ni frameless..takut2 pecah kalo tertido nnt..

3)saya sgt suka tgk blog pasal jubah2 yg cantik, cupcakes and handmade coklat..suke tgk jela..nk bli sayang duit pulak..addicted tgk gmbr2 yg cantik tu..

4)saya sgt suka makan aiskrim n ais..pendek kata saya sgt suka apa2 yg sejuk..cuma bilik yg terlampau sejuk saya xsuke sbb boleh induce bronchospasm..

5)saya xsuka bercakap dgn org yg asyik nk buat saya sakit hati..jadi baik saya diam bila jumpe org mcmtu..

6)baru2 ini saya ada hobi baru..iaitu mengilatkan kuku..hahaha..ni hobi yg sgt merapu..disebabkan xleh pakai pewarna kuku,kilatkan pn da cukuplah..hehe

7)saya sgt suka drive..ditambah dgn dgr lagu2 kt radio..wpn kdg2 bosan n ngntok,tp rasa mcm sgt bebas bile drive..tp kalo jalan jammed,tu saya paling xsuka..

8)saya sgt suka bt baju..wpn almari saya da xmuat nk letak sume baju2 yg saya ada..

9)saya sgt2 suke baca novel..dulu2 saya suka bc novel cinta2 ni..tp skg minat da berubah..saya suka bc novel yg ada unsur islamic n thriller..

10)saya sgt suka bunga..apa2 pn msti nk yg ada gambar bunga..contohnye wall sticker kt bilik pn lekat bunga,skin laptop pn bunga2,blog pn nak letak template bunga,nama blog pn nk ada nama bunga,yg teruk skali sampai kotak tisu pn siap pilih yg ada gmbr bunga..ish3


0 comments:

Post a Comment