Sunday, November 28, 2010

kegilaan aku pada jubah yg cantik2






aku suka sgt yg warna biru muda tu..
design kaftan ni sgt cantik..
semi kaftan..so xnmpk sgt tgn dia besat gile




baju ni plak aku ske sgt dia punye sulaman..
rasanya ni sulaman riben..
dari hari tu nk blajar jahit,
xtersempat plak..



design baju ni sgt cantik..
potongan bj mcm ni nampak lg slim..
n combination warna yg menarik..
plus hiasan bunga..




potongan jubah ni simple je..
tp aku suka sgt beading dia..
really glamour..
fabrik dia dari silk..
menambahkan lg seri baju ni..




suka sgt baju ni
penuh dgn sulaman dan batu..
aku mmg suka baju yg byk hiasan ni..


suka sgt tgk jubah online..
nak bli...
tp sayang duit..
dapat tgk pn jadi la..
nnt aku da keje ada byk duit,
ak nk spend duit bli dress cantik2..
berangan je..hahaha..
walaupun tgk je,
hati aku da rasa cukup gembira..


0 comments:

Post a Comment