Friday, May 7, 2010

sTOkiN @ sarung kaki




minggu lepas aku blk rumah..
pastu bawak mak n saiful ke kdai..
sbb nk bli tikar buluh yg baru
untuk letak kt laluan ke dapur..
sbb saiful asyik jatuh dek kerana licin..
mula2 mak letak karpet..
tp memandangkan ak severe allergy terhadap habuk..
dan ak tgk sejak kebelakangan ini saiful asyik runny nose,
bersin,gosok2 hidung & mata sampai merah..
aku rasa dia pn allergy la..
so ak cadangkan kt mak simpan blk karpet tu..
xtahan ak asyik allergy je..

so, ptg tu jgk trus pg kedai bli tikar..
sambil mak pilih corak yg menarik..
aku plak dukung saiful kt luar2 je..
sbb dalam kedai tu mcm berhabuk je..
tiba2 aku ternampak spesies stokin comel yg aku sgt suka..
sgt byk design n warna..
so,ak pn pilih la..
bagaikan xpercaya RM1/pair
so excited gile pilih..
ak dgn tamaknya pilih 5pasang stokin..
before this ak da ada 4 pasang
warna biru laut,grey,pink and kuning
so kali ni ak pilih warna lain plak..
hijau lumut,putih,purple,merah terang n biru muda

setelah aku pilih2..
mak pn dtg tnye ape yg aku pilih..
hahaha..mak suh bli 10pasg..
mak ni mmg..
sgt suke membeli pakaian dan kain..
tp aku ckp 10 tu byk sgt..kang xterpakai..

excited gle..
blk umah je trus buka n tgk stokin tu


selamat menutup aurat!!

0 comments:

Post a Comment